22.1.2013

Selkärangat katkeaa


fitness,fyysinen kunto,harjoitteleminen,harjoittelu,harjoitukset,henkilöt,jooga,liikuntaharjoitukset,naiset,valokuvat,venytteleminen,venyttelyt
Näin notkee musta sitten tulee :-)
Mä ihmettelinki eilen, miten duunin salilla ei ollut aamulla ketään muita kuin minä. Ja sit luin tämän Iltasanomien uutisen: Itsepetos loppuu - tällä viikolla katkeavat suomalaisten selkärangat

Mun ei tulis mieleenkään antaa periksi nyt, kun olen jaksanut tsempata pidempään kuin monella muulla kertaa! Tuloksia ei just nyt synny, mutta kaipa se joskus helpottaa kun lääkekuurit loppuu. Tai jotain.

Päivän urheilut hoitui crossfitissä, oli hieno tunne kun opin uusia tekniikoita! Tuossa lajissa kyllä riittää haastetta pitkäksi aikaa. Huomenna olisi vuorossa jotain aamuaerobista ja illalla liikkuvuusharjoittelua. Se tulee todella tarpeeseen, nimittäin ei meinaa tempaukset ja valakyykyt onnistua kun ei vaan ranka anna myöden mennä alas ja nousta ylös.

Olin tänään lounaspalaverissa eräällä klubilla, ja ai että tuli vatsa kipeäksi pari tuntia sen jälkeen :-/ Ilmapallosta tuntuu varmaan tältä! Ei siinä ruoassa mitään ihmeellistä ollut, mutta taas joku hemmetin öljy varmaan sai tän aikaan. Plaaah. Jälkiruoaksi oli vadelmapirtelöä ja minisuklaadonitsi - ja mä söin vain koristevadelman pirtelön päältä :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti